europrotectie.ro își rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt îndeplinite în întregime.
Se asigură în condiţiile în care:
Produsele se returnează în maximum 14 de zile calendaristice de la achiziţie;
Este prezentat în original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedeşte achiziţionarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare);
Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
Produsele nu fac parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate (ex. articole de îngrijire personală) cu excepția situației în care sunt încă sigilate;
Produsele returnate sunt la unitatea de ambalare/vânzare (pachet, rolă, cutie, sac, etc.);
Produsele se încadrează în termenul de valabilitate (NU expiră în mai puțin de 10% din totalul zilelor cuprinse în perioada de valabilitate);
Produsele nu au beneficiat de un alt serviciu cum ar fi: INSCRIPTIONAREA
NU se returnează şi NU se înlocuiesc decât din motive de conformitate următoarele produse/game de produse:
Acumulatorii, becurile obișnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);
Covoarele, pernele, pilotele, saltelele,
Produsele vândute la metru şi cele din materiale textile, precum şi produsele personalizate la cererea şi după specificațiile clientului
Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
RESTITUIREA SUMELOR PROVENITE DIN SERVICIUL DE RETUR SE VA FACE ASTFEL:
- În numerar, pentru sumele plătite în numerar în la sediu
Notă: În cazul clienților persoane juridice, este necesară eliberarea unei chitanțe de către aceștia pentru restituirea sumei în numerar (conform OMFP nr. 2634/2015), în caz contrar suma va fi restituită prin bancă;
- Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);
- Prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (în cazul în care produsele se returnează în aceeași zi în care s-a efectuat plata sau în toate cazurile în care produsele au fost achiziționate cu plata în rate - cu card de credit).
Pentru produsele achiziționate cu bonuri cadou se acceptă returul doar în cazul achiziționării unui nou produs, a cărei valoare să fie mai mare sau egală cu valoarea produsului returnat.
Va rugam sa folositi formularul de RETUR (formular aici).
Formularul de retur impreuna cu actele originale vor fi introduce si expediate cu produsul solicitat returului.
Taxele de retur se achita de client.
Va rugam sa trimiteti formularul de retur semnat la adresa office@europrotectie.ro